vés al contingut principal

Presentació del viatge a Macedònia i Grècia del Nord amb la professora Montserrat Camps

Moltes gràcies a totes les persones que van venir ahir a la xerrada per viatjar una estona cap a l'antiga Macedònia! Moltes gràcies també a la Dra. Montserrat Camps per la seva magnífica presentació, que ens va servir com a porta d'entrada a tot allò que aquesta terra plena d'història té per oferir.

Us deixem una petita mostra de com va ser i us esperem al viatge exclusiu que farem del 24 de juliol a l'1 d'agost. Acompanyats de la Montserrat Camps, descobrirem d'una manera única la bressol d'Alexandre el Gran.

 

MACEDÒNIA I GRÈCIA DEL NORD

(podeu descarregar l'itinerari del viatge a Macedònia aquí

Montserrat Camps Gaset

Montserrat Camps Gaset (Barcelona 1958). Doctora en Filologia Clàssica i Llicenciada en Ciències Eclesiàstiques, és professora titular de la Universitat de Barcelona, on imparteix classes de llengua i literatura gregues, de mitologia i especialment de textos cristians i bizantins. També ha impartit classes a la Universitat de Leipzig (Alemanya) i a la Universitat de Graz (Àustria), i ha estat degana de la Facultat de Filologia de la UB. Ha escrit molts articles especialitzats sobre religió grega i sobre literatura grega antiga, i ha traduït al català nombrosos autors clàssics i bizantins, com ara Plató, el Pastor d'Hermes, Gregori de Nazianz, Simeó el nou Teòleg o la Filocalia. També ha traduït autors grecs contemporanis, com Theodor Kallifatides, i altres autors alemanys i anglesos, i ha format part de nombrosos jurats de traducció. Actualment, la seva investigació se centra en els autors grecs de l'Antiguitat tardana i dels primers segles bizantins. Forma part de la junta de la Societat Espanyola de Bizantinística i és membre d'altres associacions especialitzades, com la Societat Catalana d'Estudis Clàssics (IEC) o la Mommsen-Gesellschaft alemanya.

MeteoraF

La bressol d'Alexandre el Gran en el qual descobrirem el patrimoni i la història antiga de llocs on la seva riquesa històrica, artística i arqueològica ha estat reconeguda com a Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO. Llocs destacats en reconeixement pels seus monuments paleocristians i bizantins, com és Tessalònica i altres ciutats de Grècia i Macedònia. També criden la nostra atenció els monestirs en els núvols de Meteora que els monjos utilitzen per trobar la pau en el més alt del món.

Contacta amb nosaltres per reservar plaça!

Error: Formulari de contacte no trobat.

Torna a dalt WhatsApp
Truca'ns