VIATGE AL JAPÓ
AL TEU AIRE, 15 dies
Japó, situat a l'Oceà Pacífic, l'arxipèlag està format per 6.852 illes. La tercera major economia del món, governada per una monarquia constitucional, conserva escrupolosament el seu esperit oriental enmig de tota la tecnologia.
Una ruta de 15 dies, pensada perquè, després d'unes indicacions a la capital del país, puguis moure't amb llibertat la resta del temps a bord del Japan Rail.
- Dia 1, diumenge. EESPANYA TOKYO
- Dia 2, dilluns. NARITA / HANEDA (ARRIBADA) – TOKYO
- Dia 3, dimarts. TOKYO
- Dia 4, dimecres. TOKYO
- Dia 5, dijous. TOKYO – HIROSHIMA
- Dia 6, divendres. HIROSHIMA – OSAKA
- Dia 7, dissabte. OSAKA – KYOTO
- Dia 8, diumenge. KYOTO
- Dia 9, dilluns. KYOTO
- Dia 10, dimarts. KYOTO – TAKAYAMA
- Dia 11, dimecres. TAKAYAMA – TOKYO
- Dia 12, dijous. TOKYO
- Dia 13, divendres. TOKYO
- Dia 14, dissabte. TOKYO – NARITA / HANEDA ESPANYA
- Dia 15, diumenge. ARRIBADA A ESPANYA
Dia 1, diumenge. ESPANYA TOKYO
Vol amb destinació Japó, nit a bord.
Dia 2, dilluns. NARITA/HANEDA – TOKYO
Arribada a l'Aeroport Internacional de Narita (o Haneda) en el seu vol. Després del tràmit d'aduana, recepció per assistent de parla espanyola. Els passatgers rebran la targeta IC “Pasmo” amb saldo de JPY 1.500 per usar en el metro de Tokyo, Kyoto i els seus voltants. El nostre assistent els acompanyarà a l'oficina de JR per activar el Japan Rail Pass.
Trasllat a l'hotel de Tokyo amb assistent. Arribada a l'hotel i resta del dia lliure per a les seves activitats personals. Allotjament a l'hotel a Tokyo.
Dia 3, dimarts. TOKYO
Esmorzar a l'hotel. 09:00h. Avui iniciarem el nostre tour de mig dia per Tokyo en transport públic amb guia de parla espanyola. Durant aquest dia, el guia orientarà els clients sobre com viatjar sols per Japó durant la resta del tour.
Ens mourem per la ciutat en transport públic amb guia de parla espanyola (és necessari portar la targeta IC Pasmo). Coneixerem el Temple d'Asakusa Kannon amb la seva zona comercial de Nakamise i el Santuari Shintoista de Meiji i acabarem amb un petit passeig pel famós barri de Shibuya.
Durant aquest dia, el guia ens orientarà sobre com viatjar sols per Japó durant la resta del tour. Resta de la tarda temps lliure per conèixer aquesta impressionant ciutat. Retorn per compte propi a l'hotel. Allotjament a Tokyo.
Dia 4, dimecres. TOKYO
Esmorzar a l'hotel. Dia lliure per conèixer la capital del país. Allotjament a l'hotel de Tokyo.
Recomanacions de visita: Mercat Tsukiji, Palau Imperial, Odaiba, Carrer Takeshita Dori al barri Harajuku, Barri Ginza, Torre de Tokyo
Dia 5, dijous. TOKYO – HIROSHIMA
Esmorzar a l'hotel. Trasllat per compte propi a l'estació de Tokyo o Shinagawa per viatjar a Hiroshima en tren bala utilitzant el JR Pass sense assistència.
Arribada a Hiroshima i temps lliure. Es recomana visitar la Cúpula de la Bomba Atòmica i el Santuari d'Itsukushima a Miyajima.
Allotjament a Hiroshima.
Dia 6, divendres. HIROSHIMA – OSAKA
Esmorzar a l'hotel. Trasllat per compte propi a l'estació d'Hiroshima per viatjar a Osaka en tren bala utilitzant el JR Pass sense assistència. Arribada a Osaka i temps lliure. Es recomana visitar el Castell d'Osaka, l'Edifici Umeda (Jardí Flotant) i el Barri de Namba-Dotombori al capvespre.
Allotjament a Osaka.
Dia 7, dissabte. OSAKA – KYOTO
Esmorzar a l'hotel. Trasllat per compte propi a l'estació d'Osaka per anar a Kyoto utilitzant el JR Pass sense assistència. Dia lliure. Es recomanen les següents excursions amb el Japan Rail Pass:
- Nara: el Temple Todaiji juntament amb el parc dels cérvols sagrats.
- El Temple de Fushimi Inari.
Dia 8, diumenge. KYOTO
Esmorzar a l'hotel.
09h00. Iniciarem el nostre tour de mig dia (dinaret NO inclòs) acompanyats pel guia de parla hispana i realitzant el recorregut en transport públic.
Visitarem el Bosc d'Arashiyama i el Santuari de Fushimi Inari.
Retorn a l'hotel per compte propi. Allotjament a Kyoto.
Dia 9, dilluns. KYOTO
Esmorzar a l'hotel. Dia lliure per a les seves activitats personals. Es recomana visitar el el Castell de Nijo, del segle XVII, un dels millors exemples dels castells-palau japonesos de l'època del shogunat. Coneixerem també el jardí del Temple Tenryuji i el Temple Kinkakuji (Pavelló Daurat), un petit i únic temple zen, recobert de pa d'or.
Allotjament al seu hotel a Kyoto.
Dia 10, dimarts. KYOTO – TAKAYAMA
Esmorzar a l'hotel. Trasllat per compte propi a l'estació de Kyoto per posar rumb a Takayama via Nagoya en tren Wideview Hida i tren bala utilitzant el JR Pass sense assistència.
Arribada a Takayama i temps lliure per passejar per aquesta ciutat envoltada de muntanyes i paisatges. Es recomana visitar el Carrer Kamisannomachi i veure les carrosses utilitzades per al festival de tardor anomenades Yatai Kaikan. Allotjament al seu hotel a Takayama.
Dia 11, dimecres. TAKAYAMA – TOKYO
Esmorzar a l'hotel. Trasllat per compte propi a l'estació de Takayama per posar rumb a Tokyo via Nagoya en tren Wideview i tren bala utilitzant el JR Pass sense assistència.
Arribada a Tokyo i temps lliure. Si es desitja aprofitar aquest últim dia el Japan Rail Pass a Tokyo es recomana utilitzar al màxim la línia circular de Yamanote, que fa parades a les zones més importants de la ciutat com els barris Shinjuku o Akihabara. Allotjament al seu hotel a Tokyo.
Dia 12, dijous. TOKYO
Esmorzar a l'hotel. Temps lliure per completar les visites a la ciutat. Es recomana visitar el Mercat de Tsukiji i el Palau Imperial. Allotjament a l'hotel.
Dia 13, divendres. TOKYO
Esmorzar a l'hotel. Temps lliure per completar les visites a la ciutat. Es recomana visitar Odaiba. Allotjament a l'hotel.
Dia 14, dissabte. TOKYO – NARITA/HANEDA – ESPANYA
Esmorzar a l'hotel. Trasllat per compte propi a l'Aeroport Internacional de Narita (o Haneda) per agafar el vol de tornada. Sortida de Japó en el seu vol.
Dia 15, . ARRIBADA A ESPANYA
**** SA YO NA RA / HASTA LA VISTA ****
FI DELS NOSTRES SERVEIS
|
CALENDARI DE PREUS |
|||
| Temporada | Habitació doble | Suplement individual | Descompte triple |
| A | 1930€ + vols internacionals | 1100 € | No hi ha disponibilitat |
| B | 2090€ + vols internacionals | 1180 € | No hi ha disponibilitat |
| C | 2290€ + vols internacionals | 1350 € | No hi ha disponibilitat |
*Nota important: les dates indiquen l'inici del circuit a Japó. La sortida des d'Espanya es fa un dia abans.
*Els preus poden variar si el ien canvia de preu amb una diferència superior al 5% del seu valor.
*JAPAN RAIL PASS: EL COST D'AQUEST BONIFICACIÓ DE TREN VARIA SEGONS EL MES, I ET PERMET VIATJAR DURANT 7 DIES PER TOTA LA XARXA FERROVIÀRIA JAPONESA, SEMPRE S'HA DE COMPRAR ABANS DE SORTIR A JAPÓ
HOTELS SELECCIONATS (o similars, segons disponibilitat)
| Ciutat | Estàndard |
| Tokyo (3 nits) | Shinjuku Washington |
| Hiroshima (1 nit) | Hotel Vista Hiroshima |
| Osaka (1 nit) | Hearton Hotel Nishi-Umeda |
| Kyoto (3 nits) | Kyoto Tower Hotel |
| Takayama (1 nit) | Tokyu Stay Hida Takayama |
| Tokyo (3 nits) | Hotel Keihan Tsukiji Ginza |
OBSERVACIONS A TENIR EN COMPTE
**EN TOTS ELS NOSTRES PREUS INDICEM EL COST DE LES TAXES I CARBURANTS QUE, EN EL MOMENT DE FER LES TARIFES, ENS COMUNIQUEN LES COMPANYIES AÈRIES.
**L'ITINERARI ESTÀ SUBJECTE A ALTERACIONS DEPENENT DELS CANVIS QUE PUGUIN REALITZAR LES AEROLÍNIES EN ELS SEUS HORARIS I DIES D'ALTERACIÓ DE VOLS, AIXÍ COM CANVIS QUE PUGUI FER EL RECEPTIU EN FUNCIÓ DE LES CONDICIONS DEL MOMENT
1.HABITACIONS
(0) Les habitacions als hotels seran tipus twin.
(1) El llit de matrimoni NO ESTÀ DISPONIBLE.
(2) L'habitació d'ús individual pot ser en habitació senzilla que és més petita que twin.
(3) L'habitació triple no està disponible en aquest circuit
(4) Horari de check-in a partir de les 15h00 i no abans.
(5) En l'Onsen (a Kanazawa) no s'accepten persones tatuades, si són petits poden tapar-se amb una gasa
MENJARS: Esmorzar: Diari, 12 vegades / Dinar: no inclòs / Sopar: no inclòs
En els casos en què, a causa de l'horari del vol OUT, no hi hagi temps per esmorzar l'últim dia, l'esmorzar es perd sense descompte ni devolució.
TRASLLATS IN/OUT:
-Trasllat IN (Aeroport de Narita o Aeroport de Haneda – Tòquio): En servei regular amb assistent de parla espanyola. En alguns casos no és directe.
-Per als vols amb arribada entre les 22:00 i les 06:00 el trasllat d'arribada es cobra apart per falta de transport públic en aquest horari.
-Trasllat OUT no està inclòs.
Nota: Els clients que reservin per compte propi nits extres renuncien al seu dret al Trasllat IN/OUT. No se'ls retornarà l'import del mateix.
TREN: És necessari obtenir el Japan Rail Pass apart. No es ven a Japó, és només per als turistes que desitgen desplaçar-se per tot el país. Cal adquirir un val des d'Espanya per canviar-lo allà i el seu pagament és per separat.
Per als turistes temporals, el bo Japan Rail Pass proposat pel JR té una bona relació qualitat-preu i resulta molt pràctic per a tots aquells que desitgen desplaçar-se per tot el país. El bo Rail Pass permet als viatgers realitzar trajectes sense límits a les línies de la xarxa JR, els autobusos associats i el ferry JR de Miyajima. (El bo no és vàlid en el Shinkansen “Nozomi”).
Avís sobre l'ús del JR Pass:
Els seients al tren bala i als trens expressos limitats només es poden reservar després d'haver arribat a Japó i canviat el seu JR Pass. Per aquest motiu, recomanem fer-ho en arribar per tenir més possibilitats de conseguir el tren desitjat. La sortida del 10 d'agost en concret coincideix amb la Setmana d'Obon a Japó (festius nacionals) pel que, quan els clients arribin a Japó, és molt probable que ja s'hagin exhaurit els bitllets amb seient reservat entre Tòquio i Hiroshima i entre Hiroshima i Kyoto. En cas de no poder reservar seient, poden viatjar sense seient reservat tot i que és molt probable que hagin de viatjar drets.
Sobre les maletes, els trens bala no tenen habilitat un espai exclusiu per a maletes. Poden portar les seves maletes de mà a la part superior dels seus seients però les maletes grans recomanem utilitzar un servei de missatgeria entre hotels. Aquest servei NO està inclòs.
Hi ha zones/trajectes que no són cobertes pel Japan Rail Pass, entre elles Hakone, Shirakawago o Koyasan. Al seu torn, el Japan Rail Pass s'utilitza per arribar fins a les ciutats però és possible que dins d'elles a nivell de transport local no ho cobreixi, aquests costos han de córrer a càrrec del client.
Preus:
Els preus varien segons els mesos
Aquest itinerari està pensat per a ús amb el Japan Rail Pass de 7 dies. El primer dia d'ús serà el 3 (dijous) i l'últim el dia, el 8 (dijous). Els passatgers que desitgin viatjar per compte propi de forma extensiva en els dies lliures poden comprar el Pass de 14 dies si ho desitgen, encara que IBERO JAPAN recomana l'ús presentat aquí per minimitzar costos.
VISITA:
En transport públic amb guia d'expressió espanyola segons l'itinerari, incloent les entrades als monuments especificats amb la marca (*) a l'itinerari.
Les visites es realitzen en els dies de la setmana indicats a l'itinerari i no poden avançar-se, encara que els clients arribin al Japó abans del diumenge de l'inici del tour.
6. GUIA/ASSISTENT: Guia/assistent local d'expressió espanyola per als trasllats i visites segons l'itinerari.
7. TRASLLAT PER SEPARAT D'EQUIPATGE: No està disponible.
Inclou
- Allotjament en hotel categoria triada
- Regimen allotjament i 12 esmorzars
- Assegurança bàsica d'assistència en viatge
- Guia/assistent local de parla espanyola per als trasllats en transport públic i visites, quan ho especifica l'itinerari.
- Visita de migdia a Tòquio i a Kyoto amb guia d'expressió hispana tal com marca l'itinerari
- Trasllats (veure observacions a tenir en compte)
No Inclou
- Vol internacional (podem ajudar a reservar els vols)
- Taxes aèries i de carburant
- Àpats i sopars
- Propines al servei i als guies
- Suplement aeri en cas de variació de tarifa o de taxes
- Excursions opcionals
- Tot el que no s'especifica en l'apartat anterior
- Japan Rail Pass (necessari). No es ven al Japó, cal adquirir prèviament el bo per canviar-lo allà (podem ajudar a reservar-lo). Té un preu entre 400€ i 600€.
- Targeta IC “Pasmo” amb saldo de JPY per usar en el metro de Tòquio, Kyoto i voltants. Un cop esgotat el saldo el client pot recarregar-lo per compte seu
- Assegurança de cancel·lació opcional
SORTIDES REGULARS PROGRAMADES Comença per Tòquio en els següents dilluns (sortida des d'Espanya 1 dia abans).
Veure en PDF de la ruta el detall de totes les sortides programades.
NOTES IMPORTANTS PER LES SORTIDES ESPECIALS
– 26 d'abril i 03 de maig: coincideixen amb la Setmana d'Or japonessa i podrem trobar congestió de trànsit i turistes en les visites i trasllats.
– 02, 03, 09, 10 i 16 d'agost: coincideix amb la festivitat de l'OBON i podrem trobar congestió de trànsit i turistes en les visites i trasllats.
NOTES PER LES SORTIDES AMB INTERÈS ESPECIAL PER LA SEVA BELLESA O FESTIVALS
– 14, 21, 22, 24, 28, 29, 30 de març: possible floració de cirerers en algunes ciutats del circuit.
– 8 de maig: coincidència amb la festa de Sanja a Asakusa, Tòquio.
– Mitjans de juliol: coincidència amb la festa de Gion a Kyoto.
– Novembre: possibilitat de fulles colorides de tardor.
– 07 de març: coincidència amb Hana-Toro, il·luminacions nocturnes, a Arashiyama de Kyoto.
– Desembre: coincidència amb il·luminacions especials de Nadal.
*Tots aquests punts podrien canviar per decisió dels organitzadors dels festivals o el clima
- 22, 29 de maig, 5, 12 19, 26 de juny i 3 de juliol 2023
- 10, 17, 24, 31 de juliol, 14, 21, 28 d'agost, 5, 22, 18 de setembre i 9, 16, 23 d'octubre 2023
- 7 d'agost, 25 de setembre, 2 i 30 d'octubre 2023
REQUISITS PER VIATJAR AL JAPÓ
VACUNES: No s'exigeix cap tipus de vacuna obligatòria.
DOCUMENTACIÓ PER A ESPANYOLS: Passaport en vigor (mínim 6 mesos).
VISAT: No s'exigeix visat d'entrada al país per estades de menys de 3 mesos.
Sol·licita informació| T'ajudarem a respondre qualsevol dubte que tinguis sobre el teu viatge







