
PRESENTACIÓ VIAJES ACOMPANYATS AMB PROFESSOR 2022
2 VIAJES A TURQUIA AMB MARISA SÁNCHEZ
DEL 4 AL 14 D'AGOST 2022: “MESOPOTÀMIA AMB CAPADÒCIA I ANKARA”
DEL 2 AL 10 DE DESEMBRE 2022: “MESOPOTÀMIA TURCA AMB CAPADÒCIA”
Propera xerrada
dimarts 24 de maig 2022, a les 19h
LLOC: a Aspasia Travel
AFORAMENT LIMITAT. IMPRESCINDIBLE CONFIRMACIÓ

XERRA A CÀRREC DE LA PROFESSORA MARISA SANCHEZ DAVID
BIOGRAFIA
(Barcelona, 1965), és professora i museòloga, doctora en Art per la Universitat Autònoma de Barcelona, on ha estat professora d'Arqueologia, Història i Art de l'Orient Pròxim i Art Precolombí.
Va viure al Perú durant quatre anys, treballant al Ministeri d'Educació de la República del Perú i a la Universitat Nacional Federico Villareal de Lima. En aquest país va treballar en projectes de recerca tant amb la Universitat de Santa Bàrbara dels EUA (1998), com en el projecte arqueològic San José de Moro de la Pontifícia Universitat Catòlica del Perú (1999-2002), on es va formar com a arqueòloga, especialitzant-se en la cultura Moche de la costa nord.
El tema de les seves investigacions es basa en l' estudi iconogràfic de la ceràmica amb rol xamànic. Com a assirióloga i estudiosa de les cultures antigues, desenvolupa diferents tallers en centres culturals d'aquesta temàtica.
Ha publicat diversos treballs de recerca en revistes especialitzades i congressos. El 2017 va dur a terme el guió museogràfic i l'assessora científica de l'exposició Homes i mites (Casa Cordón, Fundació Caixa de Burgos. 2017).
Sol·licita informació| T'ajudarem a respondre qualsevol dubte que tinguis sobre el teu viatge

