MYANMAR, TEMPLES I PAGODES
Un viatge de 23 dies per l'antiga Birmània, ara coneguda com a Myanmar. Un racó del món capaç d'ensenyar-nos una col·lecció extraordinària de temples i pagodes, i de gent encantadora que no té problemes a ensenyar els seus costums als curiosos que s'hi acosten. Una ruta per conèixer Yangon, els temples de Bagan, les escenes costumistes al llac Inle, els tresors de Mandalay o els llocs més sagrats de Myanmar com el Mont Popa i la Roca Daurada.
- Dia 1: Espanya - Myanmar
- Dia 2: Arribada a Myanmar
- Dia 3: Yangon – Bago – Roca Daurada
- Dia 4: Roca Daurada – Hpa An
- Dia 5: Hpa An
- Dia 6: Hpa An – Yangon
- Dia 7: Yangon – Mandalay – Amarapura – Mandalay
- Dia 8: Mandalay – Mingun – Mandalay
- Dia 9: Mandalay – Bagan
- Dia 10 i 11: Bagan
- Dia 12: Bagan – Popa – Kalaw
- Dia 13: Kalaw – Pindaya – Kalaw
- Dia 14: Kalaw – Taunggyi – Kakku – Nyaung Shwe – Llac Inle
- Dia 15: Inle
- Dia 16: Inle – Indein – Inle
- Dia 17: Inle – Nyaung Shwe – Heho – Kyaing Tong
- Dia 18: Kyaing Tong
- Dia 19: Kyaing Tong – Pin Tauk – Kyaing Tong
- Dia 20: Kyaing Tong – Loi Mwe – Kyaing Tong
- Dia 21: Kyaing Tong – Yangon
- Dia 22: Yangon – Espanya
- Dia 23: Arribada a Espanya
Dia 1. Espanya - Myanmar (Yangon)
Dia 2. Arribada a Yangon
Arribada a l'Aeroport Internacional de Yangon, l'antiga capital de Myanmar. El nostre guia ja ens estarà esperant per assistir-nos en el trasllat a l'hotel.
Allotjament.
Dia 3. Yangon – Bago – Roca Daurada
De bon matí ens traslladarem per carretera a Bago, on visitarem el cementiri Htauk Kyant, construït en memòria dels 27.000 soldats aliats que van morir a la Segona Guerra Mundial.
Després ens dirigirem a la Pagoda de Shwedagon, on veurem l’impressionant estupà banyada en or de més de 100 metres d’altura.
Continuarem el nostre recorregut per conèixer la Pagoda Kyaightiyo, situada sobre una enorme roca coberta de pa d'or, que es troba al costat d'un precipici. Per arribar a la roca daurada ens traslladarem en camioneta per un camí de terra (1 km) fins a assolir el punt més alt possible del Mont Kyaightiyo. Contemplarem la posta de sol en aquest lloc de pelegrinatge i gaudirem de les magnífiques vistes que el paisatge ens ofereix.
Allotjament a l'hotel.
Dia 4. Golden Rock – Hpa An
Després d'esmorzar ens dirigirem a Hpa An (146 km i 3 h i mitja), la capital de l'estat de Kayin, travessant la localitat de Thaton. En aquest lloc ens aturarem per conèixer la Pagoda de Shwe Zayan i les estupes dels voltants. Ens aturarem també al llac d'aigües calentes Bayin Nyi. Després de la nostra arribada a Hpa An visitarem la famosa pagoda Shwe Yin Myaw. Contemplarem la posta de sol des d'aquest lloc.
Allotjament a l'hotel.
Dia 5. Hpa An
Avui explorarem l'anomenada Kaw Gun, també llar de milers d'imatges i estàtues de Buda.
Visitarem el poble Lakkana junt a la cova Kawka Thawng. Veurem una petita piscina propera on els locals solen banyar-se. Més endavant ens dirigirem als jardins Lumbinian per després anar al pintoresc Llac Kanthayar. Durant aquesta jornada visitarem la pagoda Kyauk Ka-Lat, construïda a les parets dels penya-segats que dominen el verd paisatge de la regió. Concluirem el dia admirant la posta de sol des d'aquest punt.
Allotjament a l'hotel.
Dia 6. Hpa An – Yangon
Esmorzar a l'hotel. Coneixerem la cova Sadan, on podrem veure belles estàtues de Buda. Després d'aquesta
visita farem un passeig en vaixell per un petit llac adjacent. Després tornarem a Yangon (290 km i 6 h) via Bago. En el camí farem una breu parada a la Pagoda Kyaik Pun, característica per les seves 4 gegantines figures de Buda.
Arribada a Yangon i trasllat a l'hotel per allotjament.
Dia 7. Yangon Mandalay – Amarapura – Ava – Mandalay
Sortirem d'hora de Yangon per agafar el vol que ens portarà a Mandalay, l'última capital del Regne de Birmània. Després de la nostra arribada anirem a l' Antic Regne de Sagaing, un important centre religiós i monàstic. Pujarem a un cim per veure Soon U Ponya Shin Pagoda. Després laPagoda Umin Thonze, també coneguda com a pagoda de 30 coves. Després, creuarem el riu i agafarem un carro de cavalls tradicional fins al monestir de fusta de Bagaya, famós per les seves elaborades talles de fusta. No gaire lluny d'aquí, es troben les ruïnes d'un altre monestir, construït amb maons i estuc, el Maenu Okyaung, molt interessant també de veure. Finalment, visitarem el Pont de Teka de U-Bein, situat a Amarapura, una ciutat de la regió de Mandalay.
Allotjament a l'hotel.
Dia 8. Mandalay – Mingun – Mandalay
Després d'esmorzar, iniciarem la nostra jornada observant com comença el dia des de les turons de Mandalay.
També visitarem el monestir de Shwenadaw, construït en fusta, i la Pagoda de Kuthodaw on trobarem el llibre més gran del món tallat en marbre.
A continuació, coneixerem el temple de Mahamuni, centre de la vida religiosa de la ciutat. L'estàtua del Buda que es troba al seu interior és la més venerada a tot el país.
Per la tarda, sortirem per agafar un vaixell que ens portarà fins a Mingun, pel riu Ayeryarwaddy. El recorregut ens permetrà observar les activitats quotidianes dels locals a les ribes d'aquest riu. A la nostra arribada, visitarem la Pagoda Pahtodawgyi. Veurem una campana gegant de més de 80 tones.
Després d'aquestes visites tornarem a l'hotel. Allotjament.
Dia 9. Mandalay – Bagan
Esmorzar. Sortirem cap a Bagan per carretera. Bagan és un dels destins arqueològics més importants d'Àsia, declarat Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO.
Check-in a l'hotel i allotjament.
Dia 10. Bagan
Esmorzar. Al matí visitarem el mercat local de Nyaung U on tindrem constància de les seves activitats i transaccions quotidianes.
A continuació, ens disposarem a conèixer els temples i pagodes més importants de la zona: la Pagoda de Shwezigon, el Temple d'Ananda (construcció per excel·lència de l'arquitectura Mon del segle XVIII)…
Seguidament explorarem algun dels pobles típics de la zona per veure com es desenrotllen els locals. Recorrerem a peu la localitat i tindrem l'oportunitat de visitar un negoci familiar on produeixen sucre de palma recollint la saba de l'arbre.
A la tarda, temps de relax a l'hotel i, després, donarem fi a aquesta jornada gaudint durant el capvespre d'un passeig en una petita embarcació a través del riu Ayeyarwaddy.
Trasllat a l'hotel per allotjament.
Dia 11. Bagan
Després d'un esmorzar saludable a l'hotel, anirem a l'embarcador de Lawkananda a través del riu Ayeyarwady per a un agradable passeig en vaixell fins a la localitat de Kyun Thiri (aproximadament 1 hora).
Un cop al poble de l'illa, els vilatans locals ens donaran la benvinguda i anirem a la vila agrícola en un carro tirat per bous. Veurem els jardins de la gent local que conreen cogombre, bitxos rojos, tomàquets, mostassa, coliflor i altres verdures de temporada al llarg del camí fins al poble. Passejarem pels carrers ombrejats del poble, podrem interactuar amb els amables residents del poble i veurem una visió sense envernissar de la vida en un típic poble de Bagan.
Després, continuarem amb la visita d'un monestir de fusta antic amb més de 120 anys, aquesta serà una gran oportunitat per aprendre sobre les creences espirituals de la gent local. La resta del matí la passarem aprenent sobre la vida quotidiana d'aquesta societat agrícola única, abans de tornar a l'hotel a l'altra banda del riu a Bagan.
Després, la nostra jornada seguirà visitant un petit complex que inclou els temples Payathonzu, Lemyentha i Nandamannya, amb vistes espectaculars sobre les planes dels voltants. Un recorregut a peu per aquests bells temples ens permetrà fer fotos espectaculars.
Retorn a l'hotel per a descans.
Dia 12. Bagan
Esmorzar. Sortirem al matí en direcció al Mont Popa, volcà extingit en el cim del qual es troba el temple Taung Kalat, morada religiosa dels Nats o esperits dels déus. Pujarem els seus 777 esglaons per gaudir d'una vista panoràmica de tota la regió.
Ens dirigirem a continuació cap a la ciutat de Kalaw per carretera divisant en ruta paisatges, turons i camps de conreu. Allotjament a l'hotel.
Dia 13: Kalaw – Pindaya – Kalaw
Sortirem al matí en direcció a Pindaya. Pel camí ens aturarem per observar el paisatge i les activitats agrícoles de dones que treballen el camp vestides amb els vestits tradicionals de l'estat de Shan. Després de la nostra arribada a la localitat de Pindaya, continuarem en cotxe rumb a les famoses coves i visitarem just després una fàbrica de paper i de paraigües típiques.
Dia 14.: Kalaw – Taunggyi – Kakku – Nyaung Shwe – Inle Lake
Deixarem l'hotel per dirigir-nos a Taunggyi i visitar el Mercat Central per seguir la nostra ruta i arribar al complex de la Pagoda de Kakku, que alberga més de 2000 estupes. Seguidament coneixerem un poble Pao i les seves plantacions. A continuació tornarem a Taunggyi i visitarem el temple Ananda. Gaudirem de la posta de sol en aquest lloc de culte budista per finalment anar al poble de Nyang Shwe, passant pel Monestir de Shweyanpae.
Dia 15.: Llac Inle
Iniciarem la nostra jornada traslladant-nos a l'embarcador per prendre la barca que ens durà a través del Llac Inle per conèixer els llocs més destacats dels voltants: el poble flotant amb les seves cases de fusta de teca i els seus canals i la Pagoda Phaung Daw Oo. Tindrem temps lliure per descansar a les ribes del llac.
Després, visitarem un taller de construcció de vaixells tradicionals, fets de teca local.
Finalment, trasllat a l'hotel i allotjament.
Dia 16: Inle – Indein – Inle
Sortirem amb la nostra embarcació per visitar un mercat local. Després de la visita ens traslladarem al poblet Indien, situat a la riba occidental del llac, per veure la seva gent i un conjunt de pagodes i estupes al cim d’un turó. Agafarem una barca Inle Canoe Lady. La barca serà remada per dones locals que treballen al taller de puros, però que ofereixen aquest passeig per proporcionar a les seves famílies un ingrés extra.
Un cop de tornada a l’hotel, temps lliure per gaudir després de la posta de sol sobre el llac.
Dia 17: Inle – Nyaung Shwe – Heho Kyaing Tong
Ens traslladarem a l’aeroport de Heho per dirigir-nos a Kyaing Tong. Segons l’hora d’arribada, iniciarem l’itinerari de visites o descansarem a l’hotel.
Dia 18: Kyaing Tong
Esmorzar. Avui iniciarem l’itinerari de visites amb la… Pagoda Maha Myat Muni, que alberga una estàtua de Buda molt venerada de l’estil de Mandalay.
Procedirem a visitar un lloc on els viatgers poden comprar productes típics del lacat Shan. Tot seguit, coneixerem l’indret on Kyaing Tong va ser fundat fa 1000 anys i on actualment s’hi troba una estàtua de Buda.
Tot seguit ens traslladarem al Lago Naung Tong als voltants del qual podrem observar arquitectura colonial i nombroses botigues de te. En aquest lloc, els locals solen reunir-se al final del dia i després de les seves jornades laborals.
Trasllat a l'hotel per allotjament.
Dia 19.: Kyaing Tong – Wan Nyet – Wan San – Kyaing Tong
Durant aquesta jornada realitzarem una excursió d’un dia sencer a un poble de la tribu Loi.Visitarem un antic monestir i, tot seguit, ens traslladarem a l’aldea Wan Seng. Allà aprofitarem per caminar una mica, gaudint de les vistes del paisatge i coneixent els Loi.
Tornada a Keng Tung (o Kyaing Tong) i allotjament a l’hotel.
Día 20.: Kyaing Tong – Pin Tauk – Kyaing Tong
Ens traslladarem en cotxe fins a l’àrea de Pin Tauk, a l’aldea de LahuVisitem també les aldees de les tribus dels Enn y Akha. Veurem com en aquestes tribus hi ha un important sincretisme religiós. Veurem també que els Enn es caracteritzen pels seus negres dents que assolixen aquest estat després d'anys de mastegar el fruit del betel. Estarem aproximadament 4 h visitant aquestes tribus. Dinarrem en un poble (no inclòs).
Retorn a l'hotel al final de la tarda. Allotjament.
Dia 21.: Kyaing Tong Yangon
Després d'esmorzar farem una petita passejada pel mercat de Kyaing Tong, el principal mercat de la ciutat. Ens traslladarem després a l'aeroport de Kyaing Tong per agafar el vol que ens portarà a Yangon.
En arribar a Yangon, visitarem el centre colonial de Yangon i després visitarem la famosa i col·losal figura reclinada de Buda de més de 70 metres de llarg. Aquesta es troba a la Pagoda de Chauk Htat Gyi. Més endavant explorarem el Mercat de Bogyoke (mercat dels escocesos) on veurem productes de tot tipus: menjar, roba, pedres precioses i artesania. Trasllat a l'hotel i allotjament.
Dia 22: Yangon – Espanya
Esmorzar. A l'hora prevista ens traslladarem a l'aeroport per agafar el vol de tornada a casa.
Dia 23.: Arribada a Espanya
FI DELS NOSTRES SERVEIS
Preus a consultar
Condicions de pagament
El 40 % en el moment de fer la reserva. La resta, fins a 20 dies abans de la sortida.
Els pagaments es poden fer en línia, mitjançant pagament segur, directament a la nostra agència o per transferència als següents números de compte:
Banc Sabadell: IBAN ES16 0081 0066 600001325034
Inclou
- Vol internacional en classe turista
- Vols Yangon – Mandalay, Heho – Kyaing Tong, Kyaing Tong – Yangon
- 20 nits d'hotel. Allotjament i esmorzar
- Vaixell privat a Inle
- Visites panoràmiques: Yangon, Golden Rock, Hpa An, Mandalay, Monywa, Bagan, Mt. Popa, Pindaya, Inle i Kyaing Tong
- Transports i trasllats Mandalay – Monywa – Bagan amb autobús privat amb aire condicionat
- Guia de parla hispana
- Entrades i trasllats segons itinerari
- Assegurança bàsica d'assistència
No Inclou
- Taxes aèries
- Suplement aeri en cas de variació de tarifes
- Assegurança de cancel·lació (opcional)
- Taxa d'aeroport a la sortida (10 US$/pax.)
- Nit Extra a Yangon (preu per habitació): 70€ /110€ /145€
- Abandonar l'habitació a les 11:00 PM (per habitació): 60€ / 90€ /110€
- Begudes
- Excursions addicionals
- Despeses personals
- Propines
- Visa de Myanmar, realitzar abans de sortir a evisa.moip.gov.mm (50 US$/pax.)
- Tot allò no esmentat en l'apartat «Inclou»
CATEGORIA ESTÀNDAR
Yangon Reno Hotel O Similar
Golden Rock Mountain Top Hotel O Similar
Hpa An My Hpa An Amata O Similar
Mandalay Victoria Palace Hotel O Similar
Bagan Bagan Cottage Boutique Hotel O Similar
Inle Inle Garden Resort O Similar
Kyaing Tong Amazing Hotel Kyaing Tong O Similar
Kalaw Kalaw Heritage Hotel o Similar
CATEGORIA SUPERIOR
Yangon Zealax O Similar
Golden RockG Mountain Top Hotel O Similar
Hpa An My Hpa An Amata O Similar
Mandalay Ritz Grand Hotel O Similar
Bagan Amata Garden Resort O Similar
Inle Amata Garden Resort O Similar
Kyaing Tong Amazing Kyaing Tong Hotel
Kalaw Kalaw Heritage Hotel o Similar
CATEGORIA DELUXE
Yangon Melia Hotel O Similar
Golden Rock Mountain Top Hotel O Similar
Hpa An My Hpa An Amata O Similar
Mandalay Hotel By Red Canal Hotel o Similar
Bagan Aureum Palace Resort o Similar
Inle Aureum Palace Resort o Similar
Kyaing Tong Amazing Kyaing Tong Hotel o Similar
Kalaw Kalaw Hill Lodge Hotel O Similar
O similars, segons disponibilitat
OBSERVACIONS A TENIR EN COMPTE
** EN TOTS ELS NOSTRES PREUS INDIQUEM EL COST DE LES TAXES I CARBURANTS QUE, EN EL MOMENT DE FER LES TARIFES, ENS COMUNIQUEN LES COMPANYIES AÈRIES.
**L'ITINERARI ESTÀ SUBJECTE A ALTERACIONS DEPENENT DELS CANVIS QUE PUGUIN REALITZAR LES AEROLÍNIES EN ELS SEUS HORARIS I DIES D'ALTERACIÓ DE VOLS.
REQUISITS PER VIAJAR A MYANMAR
VACUNES: No s'exigeix cap tipus de vacuna obligatòria per viatjar a Myanmar
DOCUMENTACIÓ PER A ESPANYOLS: passaport en vigor (mínim 6 mesos).
VISATS per a Myanmar: és necessari realitzar el visat abans de viatjar evisa.moip.gov.mm
REQUISITS COVID: A dia d'avui és necessari presentar certificat de vacunació o test PCR. De totes maneres, estarem pendents de com evoluciona la normativa.
El assegurança bàsica de viatge (inclòs en el preu d'Aspasia) cobreix la possible quarantena al destí, en cas de donar positiu. I el assegurança de cancel·lació (opcional) contempla la devolució de l'import pagat pel client, en cas de no poder realitzar el viatge per aquest motiu.
- Sortides des d'Espanya a partir de dues persones.
Sol·licita informació| T'ajudarem a respondre qualsevol dubte que tinguis sobre el teu viatge a Myanmar, l'antiga Birmània









